dimecres, 8 de juny del 2011

Desbordada...

Tinc molta feina... sembla mentida però treballant a l'Administració, com treballo, hi ha molts dies que plego a quarts de nou (i he entrat abans de les 9)... sóc idiota fins i tot en això, però vaja, el meu currículum ja ho diu tot. En fi, el que volia dir és que tinc molts comentaris pendents, en Portabella i en Carod se m'acumulen a les tecles, però els he de dedicar el temps que es mereixen....(que seria tota una vida si hagués de dir tot el que vull dir, però amb algun post ja farem, si no em denuncien abans). I ara, per acabar d'arreglar-ho surt la llei aquesta trolebús i tinc moltes ganes d'assenyalar com surt la "caverna" iniciativera dels caus de les universitats i altres llocs poc recomanables per dir com són d'"inconstitucionals". Viure per veure... o viure per sentir. Així que, se m'acumula la feina. Prometo dedicar-me amb ganes a escriure-ho tot però no serà fins a la setmana que ve, que hagi pogut tancar temes.... Tot i així no vull deixar passar l'ós següent: ha de dimitir en Puig per la "merdeta" d'hòsties que van repartir a la Plaça de Catalunya?. Els nacionals haurien hagut d'enviar a aquesta gent... aquells sí que repartien amb mala llet!!!.  Però és que això ho diuen els que se'ls van morir  (ja no dic una altra cosa per no acabar als tribunals) cinc bombers en un incendi!!. Però com és pot ser així de roí???. I així d'inconscient???  Puntualitzo: no m'agrada el sistema que ha utilitzat en Felip Puig (bàsicament per ineficient). No li tinc una simpatia especial. No sóc ni convergent ni proconvergent. Però dues neurones em fan la sinapsi (no garanteixo que siguin gaires més). I això no té nom. I si el té, no m'atreveixo a pronunciar-lo. La mare sempre m'ha dit que no m'embruti la boca.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada